[Ronja] Rx

Petr Seliger Seligr at sh.cvut.cz
Sun Apr 24 20:17:15 BST 2005

> Did you see any unstable pieces of RX? Were they according to the guide? How
> did they behave? How did you determine they behave the bad way?
>
> Do you think it would help to use 100p capacitor instead of 1n (with
> wires)?

Asi moc ne, kdyz tomu kondenzatoru ty nozicky zustanou.
V profi konstrukcich jsem zatim videl jen diskovy bezvyvodovy kondenzator,
zasazeny ve strebine vyfrezovane do PCB a to jeste hned vedle pripajene vnitrni
prepazky.
Amateri pak jeste navlekali vselike feritove perly na vselike vyvody tohoto tranzistoru.
Naproti tomu ted se chystam otestovat 30ks plosneho spoje, kde je osazen BF998 a
ker. kondenzator 100N SMD velikost 0805 a hmota X7R. To by melo byt ze
statistickeho hlediska zajimave. Stavajici 4prototypy funguji bez problemu, snad to
nebyla jen nahoda. Pro jistotu je hned vedle misto pro 100p velikosti 0603, toz se
uvidi.

Petr