[Ronja] Re: Divny rx

Tomáš Wágner wackyman at centrum.cz
Sun Apr 17 09:48:52 BST 2005

Zdravim,
mam ted dost podobny problem. Obe dve rx se chovaji stejne, je v nich pouzita
infra fotodioda SFH203F a jako tx je nebulus(HSDL-4230). S 0% PL obe chodi
do 280mV a pak uz PL prudce stoupa. Zase ale na druhou stranu me tech 280mV
predstavuje vzdalenost 2,6m. Mam se tim nejak znepokojovat nebo je to OK?
Jeste dodavam ze trasu budu chtit provozovat na vzdalenost 1,1km. Testpointy
sedi vsechny a ten kondik C154 jsem u obou zkratil jak jen to slo, ale to
se nijak neprojevilo.