[Ronja] RONJA a pravni spory - legalnost pouziti firmama

Jaroslav Mixa mixaj at mymail.cz
Tue Apr 12 21:32:32 BST 2005

Mas pravdu a nejen s telco zakonem...
Kdyz chce clovek zacit podnikat, nase zakony mu v tom primo brani, nez aby
ho podporili...
Fakt je to nechutny.
Obcas si rikam, ze ta EU prinesla spis negativni veci, nez pozitivni. Ale to
uz jsme trosku nekde jinde, nez u RONJI ;-)

A nemas nahodou ten filmecek?
Nebo aspon jak se jmenoval (na netu bych ho urcite nekde nasel).

PS: aby tenhle prispevek nebyl totalne OT, tak nejaka zminka o RONJE. Jiste
je to supr vecicka ;-)