[Ronja] RONJA a pravni spory - legalnost pouziti firmama

Karel Kulhavy clock at twibright.com
Tue Apr 12 17:54:25 BST 2005

On Tue, Apr 12, 2005 at 04:31:39PM +0200, -=RYS=- wrote:
> Mas zcela pravdu.
> Firma to muze vyrabet, ale nesmi prodavat jako koncove telek. zarizeni (viz
> zakon z roku 2000).
> Firma to muze pro sebe vyrobit, ale nesmi to pouzit (viz novej zakon z
> 1.5.2005..uz podepsanej prezidentem).
> Soukroma osoba si to muze vyrobit, ale nesmi skrze to hnat data, ktera
> nejsou urcena pro jeho vlastni sit LAN.
Myslis soukromnik podnikajici? Zakon jsem zbezne procetl a nic, co by nejak
timto zpusobem omezovalo nepodnikajici soukrome osoby jsem nenasel.

Mimochodem ten zakon je pekna sracka. Napriklad se tam mluvi o vlastnictvi
elektronicke adresy, coz je blbost. Pravni rad CR neumoznuje vlastnit
retezec znaku.

A vubec cele je to navrzene tak jako najezd na Velkeho Bratra.

CL<