[Ronja] RONJA a pravni spory - legalnost pouziti firmama

Cipis petr.cipis at tiscali.cz
Tue Apr 12 12:21:48 BST 2005

Uz se to tu nekdy resilo.
Pro sebe si muzu udelat co chci.
Firma pro sebe si muze taky udelat co chce. (samozrejme na vlastni
nebezpeci)
Ale pokud to firma chce prodavat, tak potrebuje vydat minimalne prohlaseni o
shode (Zarizeni odpovida platnym normam a narizenim vlady bla bla bla).
Prohlaseni o shode je nejlepe mit podlozene vysledky z nejake statni
zkusebny. Nevim, jak je to presne s EMC, protoze RONJA nema zadne radiove
casti, ovsem muze rusit nebo byt rusena, takze asi nejake premereni bude
potreba.
Hygienicke normy atd. ma clock na strankach tusim uvedene.

Jedna se o klasicky vyrobek, ktery se uvadi na trh. Jestli je GPL nebo ne,
nehraje v tuto chvili roli.

Cipis