[Ronja] RONJA a pravni spory - legalnost pouziti firmama

Jaroslav Mixa mixaj at mymail.cz
Tue Apr 12 11:33:21 BST 2005

Zdravim vsechny..
Predem se omlouvam za pripadny SPAM mailingu OT tematem....

Nedavno jsem mel spor s jednim kolegou, kde jsme se dohadovali o legalnosti
pouziti RONJI.

On tvrdi, ze pokud by nejaka firma chtela RONJU pouzit ve sve siti, nemuze,
protoze musi pouzivat pouze schvalena zarizeni, ktere maji nejaky atest, ci
neco podobneho.
Ja mu tvrdil, ze RONJA je dle norem (nikoho neohrozuje atd viz:
http://ronja.twibright.com/metropolis/legal.php) a ze si ji muze nasadit
kdokoliv kamkoliv.

On mi na to odvetil, ze soukroma osoba to udelat muze, ale firma proste NE
!!
Jak to tedy je? Vi o tom nekdo neco blizsiho??

Nebo se jen dohadujeme o kravinach?

DIKY.

PS: pokud Clocku uznas, ze je to zajimava poznamka, dopln to prosim na
stranky. Diky.