OT: Situace okolo cpld autoneg. interface SPIDER Re: [Ronja] Re: Dalsi postup projektu RONJA

Petr Seliger Seligr at sh.cvut.cz
Mon Apr 11 19:07:26 BST 2005

> Jak?
> BTW: Myslel jsem, ze je pro tebe tistak v eagle neprekonatelnou prekazkou.
> Jakub Ladman

Muzes to zatim pridat na wiki jako treba plosnaky na RX a TX od Skontorpa s
upozornenim ze je to na vlastni riziko.
Jeste uved jaka je to verze Eagle a pokud mozno by to mela byt freeware verze
Eagle. V pripade Webpacku radeji taky. V opacnem pripade naseres jeste vic lidi nez
sveho casu MRX111.

Stejny problem ted resim s SMD RX plosnakem. Udelal jsem to v free Eagle 4.13.
Ted cekam az prijde finalni verze plosnaku z vyroby a pak to postnu.

Petr